فروشگاهی برای بررسی و خرید آسان و پرداخت درب منزل بررسی کنید ، انتخاب کنید ، درب منزل پرداخت کنید

محل لوگو

ساعت


ساعت

ساعت طرح LED WATCH ADIDAS

 

ساعت LED WATCH ADIDAS


ساعت LED WATCH ADIDAS بر خلاف سایر ساعت های موجود، نه یک ساعت عقربه ای است و نه یک ساعت دیجیتالی معمولی! همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این ساعت با ظاهری متفاوت و مدرن به بازار ارائه شده است.صفحه ساعت LED در حالت عادی خاموش بوده و زمانی که شما دکمه آن را لمس کنید LED های ساعت روشن شده و ساعت برای شما نمایش داده خواهد شد که مطمئنا دیگران را حیرت زده خواهد کرد.

ساعت LED WATCH ADIDAS ساعت مدرنی است که به علت بند ژله ای و صفحه بزرگ آن برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است بدنه این ساعت از جنس ژله ای تقویت شده است و بند آن نیز به بندهای ژله ای و سیلیکونی معروف می باشد که هنگام استفاده بسیار راحت خواهید بود

 

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :35000تـومان

ساعت مچی ال ای دی آدیداس با قیمت ویژه و طراحی بسیار زیبا و شیک دارای دستبند ژله ای مقاوم این ساعت از سری ساعت های مارک می باشد که می توانید از هیمن فروشگاه با قیمتی ویژه خریداری نمایید . ساعت ال ای دی پوما ساعتی اسپرت است و قابل استفاده برای آقایان می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :35000تـومان


مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 316

برچسب های مهم

فروشگاهی برای بررسی و خرید آسان و پرداخت درب منزل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما